Kızlar bu sabah nst ye girdim. 36+4 günlüğüm. Nst de sancım 100 lere kadar çıktı. 25 dk falan kaldım. Çoğunlukla hep yüksekti değerler. Ama çok sancı da hissetmedim. Doktorum istersen alttan muayene edeyim ya da istersen eve git sancın 5 dk da bire düşerse gelirsin dedi.ben de eve geldim direk. Şimdi ara ara hissediyorum ama pek düzenli gibi de değil tam anlayamıyorum. İkinci doğumum olacak ama ilkini de tamamen unutmuş gibiyim. Nişan ya da suyum da gelmedi. Doğum sancısı mıdır bunlar acaba? Böyle bir durum yaşayan var mı?