prensesannesi-01 Irem198 benim bat 12 heycanla bekliyorum belim ve kasıklarımda adet olacak şekilde ağrı var hayırlısı olsun
Edanur_Dilek Irem198 benimde bat 14 canim kasik batmalarim.vardi bir kaç gündür ama bugün yok beraber bekleyelim adetim 1 gün geçsin test yapacağım bende
Irem198 Irem198 sağ bacagim bazen hafif ağrıyor sonra geçiyor çok nadir oluyo hamilelikle ilgisi var mıdır ki
Yakamoz20 Irem198 benim bat 13 şiddetli göğüs ağrım var ve kasık ağrım var var gibi haydi bakalım pazartesi sabah test yapacağım
Tutar13 Yakamoz20 Benimde bat 13 15 gundur kasıklarımda agrı var adet olacakmıs gibi ama testler negatif cıkıyor kan testi versemmi diye dusunuyorum adete suan 8 gun var
Yakamoz20 Tutar13 yuöurtlama gününü biliyor musun ben ovulasyon yaptım oradan biliyorum bugun 8.gün mesela o yüzden pazartesi en iyi var yada yok
Yektek22 Tutar13 benim bat 12 kaç gündür kaşık ağrısı yaşıyorum ilk kez bu denli salı günü test yaptım 7 gün varken negatif geldi eğer gebelik yoksa bu kadar ağrı niye oluyor başka sıkıntı mı var diye korkuyorum
Tutar13 Yakamoz20 Yumurtlama gunum 21i idi degerlendirdik 25 inden beri kopacak sekilde kasıklarım agrıyor duramıyorum agrıdan test yaptım ama negatif cıktı adete 1 hafta var diye sanırım
prensesannesi-01 Irem198 ay ben meraktan yaptım az önce tek çizgi çıktı yumurtlama 10. Gün bugün olsa çıkar mıydı yoksa erken mi yaptım. Belim çok ağrıyor adet sancısı gibi ağrım var
Zeynepkab Benim bat 11 sol kasık da batma ve göğüs hassasiyeti var daha bir hafta var bakalım beklemedeyiz