Normalde doktor doğurmazsan pazartesi gel dedi 39+4 oldum ağrılarım var geçmek bilmeyen ama belden vuran bir ağrı değil kasıklarım ağrıyor karnım ağrıyor karnım kaskatı oluyor 🙄 bebek kanala girdi mi girmeye mi çalışıyor merak ettim ağrılar da şiddetli vuruyor 🥺