Oykulum-61 Selamm kızlar 11+1 haftalığım bugün doktora gittim kız gibi dedi bu şelikde olup erkeğe dönen oldu mu çok erken çünkü
aylinnntrhn Oykulum-61 bana da 11+5 de erkek gibi dedi 16 haftalıkken kız olduğunu söyledi yani siz o haftalardaki tahminlere çok itibar etmeyin 🌸🙏
SeverBurcu Oykulum-61 o haftalarda kıza benziyor dedi 15 te erkek dedi detaylı da pipi gördüm dedi 26 olduk hala erkek değişmez heralde
Mehmeteren-ve-defneninannesi Oykulum-61 bence söylemesi için çok erken ya en net 15 16. haftada belli oluyor değişirse de şaşırılacak bir durum değil
Ebruaslan-21 Ben 12+6 da gittiğimde erkek gibi dedi daha sonra 16+4 de gittiğimde kız dedi ama ikiside farklı doktordu şuan benimde kafam karışık detaylıyı beklemek gerekiyor , sizinde daha küçük yanılma payı olabilir
Aslaninannesi_ 11.hafta erkek dedi bacak arası doluydu gösterdi değişmedi doktorun ve cihazı iyiyse görmüştür ♥️
Oykulum-61 Mavili1480 benim ilkinde de erkek demişti kız oldu acaba şimdi de oyle mi olur diye düşünüyorum 😀
aylinnntrhn Ynnnn istersen 15 haftanı bekle daha garanti olsun hatta bende 15. Haftamda bile %85 ihtimal vermişti 16 da tekrar gitmiştik
Oykulum-61 Oykulum-61 Mehmeteren-ve-defneninannesi evet bencede erken ama işte biz anneler dayanamayıp merakla soruyoruz onlarda tahminde bulunuyor hayırlısı olsunn 🥰
askinsy Erken gibi geldi baan da söylemek için ama bazı cihazlar daha kaliteli oluyor daha net görüyor doktorlar
Pembe4242 Oykulum-61 banada kıza benzioyor dedi 2 hafta donra erkek dedi benzetme yaptıysa belli olmaz zaten canım