Nhrr hanımefendinin sadece eritrosit değerleri bir miktar yüksek bakteride sorun var bunuda yolu idrar kültürüne bakmaktır. Kültürde bakteri üremesi var mı yok mu? Tabi ki doktorların çözümlerine saygı duymak gerekir fakat gebeliğimin başında bilinçsizdim en ufak enfeksiyonda antibiyotik verdiler ve kullandım defalarca hastaneye yatırdılar sonra kendime iyi bir doktor edindim ve söylediği herşey doğru çıktı. Bir süre sonra bağışıklık yapıyor ilaçlar bu sefer ciddi bir enfeksiyonda etki etmiyor. Bol su içerek idrar renginden bile farkı göreceklerdir. Tabi bu değerler için yorumluyorum farklı bir sorunda olabilir bunuda doktor bilir