Nur67 çok teşekkür ederim cevabınız için, normalde lekelenme olunca devam edin diyorlar ama adet oldum aynen hapı bırakacağım adetliyken kullanılması aklıma yatmıyor benimde . yarın sabahtan gidemem devlet hastanesine belki özelde bir doktora gidebilirim. Teşekkürler tekrardan 🙏🏻