Hasret18ayaz Nesizade05 oğlumun bacak boyu kısaydı şuan 2 buçuk yaşında çok şükür doktorda geynrtik olabileceğini söylemişti eşimde bende kısa boyluyuz
Denizlerkadar Nesizade05 Merhaba yorum ve postlarınıza sürekli denk geliyorum. İlk oğlum 2 hafta bacak boyu kısalığı ile doğdu zamanında ve 49 cm doğdu. Şimdi 4 yaşında yaşıtlarıyla aynı boyda. İkinci bebeğim de hem karın çevresi hem bacak boyu 2 hafta geriden geliyor. Eşim 1.82 boyunda üst bedeni uzun bacak boyu kısa doktor genetik dedi ben 1.68 boyundayım bacak boyum eşimle hemen hemen aynı. Diyeceğim o ki lütfen kendinizi de bebeğinizi de üzmeyin. Yok cücelikmiş yok down sendromuymuş bunlar için tek bu belirtiler yeterli değil ense kalınlığı burun kemiği kalp gibi birçok organa bakılıyor. Doktorlar üzerinden topu atmak için korkutuyor lütfen korkmayın sağlıklı beslenin bırakın yaşıtlarından kısa doğsun hiç önemli değil bi şekilde yakalıyor hamileliğinizi zehir etmeyin kendinize tadını çıkarın sağlıkla alacağız kucağımıza içinizi ferah tutun 🌸🙏🏻🥰
Ela3466 Nesizade05 bana söyledi bacağı kısa gibi vs. Diye ama doğduğunda birşey yoktu ultrasonlar bazen yanilabilir siz dua edin sadece
Bahar1205 Nesizade05 İlk hamileliğim kızıma da demisti Dr. Bacak boyu normalden biraz kısa olur demişti. Genetik zaten bu dedi eşimin de benimde boyumuz kısa. Simdi 2,5 yaşında gayette sağlıklı
Nesizade05 2 hafta kadar bacak kol kısa ölçtü doktor 34. Haftada Biraz kötü şeyler söyledi canım sıkıldı
Satisati Nesizade05 neden kendinizi uzup caninizini sikiyorsunuz ki karninizdaki bebek de hissediyor bu durumu, bebeğinizi her şekilde kucağınıza alacaksınız her hastalığın tedavisi var doktorların nice bebek down sendromlu deyip de sağlık olan vs vs bebekler var bence bu tür şeylere boşuna canınızı sıkmayın güzel bir hamilelik geçirmeye çalışın doğumdan sonra ne yapılacaksa yaptirisiniz tabi bu durum önemli bir durum mi bilmiyorum ama kendinizi motive edin
Betul924 Nesizade05 merhaba doğum yaptınız sanırım bebeğin durumu nasıl acaba bana da 34 haftalıkken bacak boyu kısalığı var dedi şu an çökmüş durumdayım olabilir böyle şeyler diyip geçiştirdi ama ben napıcağımı bilmiyorum çok üzgünüm
Nesizade05 Hasret18ayaz ya bana cücelik olabilir dedi ya çok canım sıkıldı farkta 2-3 cm yani olması gerekenden
Karanfill Nesizade05 saçmalamış bence 2 hafta kısalık çok normal. Asıl 4 hafta gelişim gerilikleri önemli ve sıkı takip gerekiyor
Nesizade05 Denizlerkadar Allah bin kere razı olsun ağladım yazınızı okurken çünkü çok doldum artık kimseye bişey diyemiyorum . Evet çok post açtım çok yorum yazdım böyle postlara bi güzel umut arıyorum çünkü başka bişey yoktı hiç bu zamana kadar ne detaylıda organlarda ne 2li de 3 lü de hepsi temiz ama doktorun gerilik var cücelik olabilir demesi 34. Haftada yıktı beni psikolojimi de toparlayamoyorım rüyalarıma giriyor artık
Hellobeybii Denizlerkadar @Nesizade05 benim erkek kardeşim 49 cm doğdu şuan 1.95 boyu 🫠 yani bazıları da her gördüğü hakknda bi yorumda bulunuyor doğru yanlış erkenden söylüyor saçma buluyorum. Normalde benim doktorum öyle değil bi kere şehir dışında doktora gitmek durumunda kalmıştım. Bana plasenta aşağıda ama ilerleyen zamanda çıkar vs rahim ağzına çok yakın değil gibi şeyler söyledi. Neyse sonra gelince kendi doktoruma sordum. Şuan bu seni etkileyen birşey değil ve ilk aylar böyle olabilir zaten sonra yukarı çıkacak dedi. Bu sana söylenmiş gereksiz bir bilgi dedi. Gerçekten de çıktı plasenta yukarıya. Ama ben o ara gittim plasenta previa cart curt bir sürü şey araştırdm aklıma girdi. Söylemeseydi keşke.. Zamanı gelince çıkmıyorsa teşhisi koyunca söyleseydi. Bu yüzden cidden doktorun tutumu ve yorumlaması da çok önemli.
Nesizade05 Hasret18ayaz doğuma 3 haftam kaldı inşallah bende sağlıkla alırım kucağıma yavrumu bana cücelik olabilir deyince kafamda kurmaya başladım artık rüyalarıma girer oldu günler geçmiyor
Denizlerkadar Nesizade05 döktüğünüz göz yaşları hep mutluluktan olsun, lütfen ağlamayın takmayın kafanıza okumayın da internetten. Sağlıklı beslenin, bebeğinizle konuşun, dua edin her şey çok güzel olacak merak etmeyin 🙏🏻🤲🏻🌸
Nesizade05 Karanfill o kadar yok zaten hesaplayınca 2-3 cm bir gerilik gözüküyor ama cücelik olabilir demesi sonra benim netten araştırıp kafamı kurcalamam falan canımı fena sıktı
Tulay42_ Bizde 33 haftamiza girdik bizdede bacak boyu 2 hafta geriden geliyor rabbime sığındım çünkü o ol derse herşey olur benim down sendrom riskide vardi perinatolojiye gorukdum 2 kere profösör amniyosenteze gerek yok bu benek gayet saglikli dedi onun stresini uzerimden atmisken birde bu cikdi ama elimizden bisey gelmez biz anne olmayi secdik onlar bizi secmedi ne olursa olsun rabbimden gelicek gelen bi şükür halimize ama çok duydum okudum bacak kisaligi olan saglikli dogan neticede herkes ayni boyda dogmuyor takmayin kafaniza fetih suresi okuyun bolbol yada dinleyin karnınızı okşayıp salavat getirin nacizade tavsiyem🌸🌸pazartesi tekrar peronatolojiye gidicem isallah hayirli haberler aldigim bir gün olur
Nesizade05 Tulay42_ amin inşallah rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin evlatlarımızı inşallah bizde sağlıkla doğurduk yazalım buralara 🤲 güzel haberler alırsınız inşallah pazartesi 🥰
Nesizade05 Tulay42_ işin tuhaf tarafı doktor beni peritaloğa falan da yönlendirmedi 2 hafta sonra görüşelim tekrar dedi . Yarın güzel haberler alırsınız inşallah bana da bilgi verirseniz sevinirim 🤲💐
Tulay42_ Nesizade05 banada için rahat etsin diye git dedi normalde 1 hafta sonra gel demisdi banada ben oraya gidicegime perinatolojiye giderim icim rahat eder hemde daha deneyimli birisi bakmiş olur
Tulay42_ Nesizade05 hayirli gunler gitdim profösör bir perinatolojiye bu 3ncü riskimden dolayi görükdügüm bir muayne oldu bacak boyu gayet normal bi sknti yok yavcugin dedi yanlis ölçülmüş buyuk ihtimalle insani durduk yere sıkıntı stres yukluyolar ya gercekden bacak boyu ultrason fotosunuda verdi al bunu git goster o dokdora dedi bazi dokdorlar işini neden iyi anlamda yapmiyor madem emin degilsin neden korkutuyoraun insani neyseki cok sukur bi skntimiz yokmus