Fatmaacylnn Mlklerim2 yok değil, sağlık ocağında ki hemşire ve doktorum kendime bıraktı zaten olacağım dönemde de aşı sıkıntısı vardı o yüzden olmadım
Nvrzz yeni_anne2 doğumunu özel ortamda yapıyoruz zaten dedi herşey hijyenik tarlada doğuracak değilsin dedi 😂
minikbebegim06 Nvrzz aniden dogumun evde baslamayacaginin ve steril olmayan aletler kullanilmayacaginin garantisini nasıl verdi çok garip
minikbebegim06 Ben 2 doz yaptırdım doktorum da yaptirmami söyledi tetanoz hem sizin hem bebeğinizin sağlığı açısından çok önemli Allah korusun tetanozdan ölen bile var asla riske atamam bebeğimi