Merhaba 12 haftalık hamileyim doktorum 12 hafta boyunca progestan ve folik asit kullanmamı söyledi şimdi yeni vitaminlere geçtik gyno ferro sanol coledan-d3 ve ocean mummy başlayalım dedi bu şekilde 3. Ayda kullanan var mı aranızda ocean mummy içerisinde de folik asit bulunuyor gyno ferro sanol içerisinde de fazla olmuyor mu ilk hamileliğim o yüzden bazı konularda takılıyorum