Hzl_90 9 haftalk hamileyim. Son doktor kontrolümüzde her şey yolundaydı. Göğüslerimde şişkinlik ve ağrıdan başka hiçbir belirtim yoktu ama o belirtide de 2-3 gündür azalma var. Normal mi?
aysegull01 Hzl_90 ben 8+5 te gittim hersey iyiydi şimdi 9+6 benimde 4 5 gündür göğüs ağrım yok çok nadir ama vücut alıştığı için geçmeye başlar dediler arkadaşımın da bu zamanlar geçmiş
Aleyysss000 Normal hamilelik boyunca belirtiler bir gidiyor bir geliyor bazen gelmiyor değişiyor yani aynı yollardan geçtim hiç sıkıntı yapma
Hzl_90 aysegull01 biraz panik yapıp doktora gittim. Ama doktorum belirtinin olması kadar olmaması da çok normal dedi. Baktık her şey yolunda çok şükür. Vücut belli bir dönemden sınra hormon artışına uyum sağlıyor dediğiniz gibi
aysegull01 Hzl_90 evet evet stres yapmamak lazım en çok o etkiliyor ama illa yapıyoruz bende dayanamayıp gitmiştim ama bu sefer gitmedim sürekli git gel yapmak istemiyorum