Bende bu yaz lazer için paket almıştım sonra hamile olduğumu öğrenince arayıp durumu anlattım gebelikte olmaz yapamayız bi sene beklemeniz gerekir dediler aslımda gebeyken daha çok işime yarardı diye düşünüp baya sorguladım yapmaları için ama maalesef. Yani isteseniz de yapmamaları lazım hormondan çok sizin ve bebeğinizin sağlığı açısından tehlikeli olabiliyormuş ne kadar sakınca görülmese de onlar bu riski almak istemiyor. Para tuzağı için kabul eden yerlere asla gitmeyin hem hormonlar da bozulduğu için doğru zaman değil