Merhaba kızlar 8 haftalık hamileyim pazartesi günü doktora gittim doktor bebeğin geçen haftaya göre büyümüş olduğunu ancak kesenin bebeğe göre küçük olduğunu söyledi ve yapabilecegimiz hiçbir şey yok dedi bekleyip göreceğiz bazen büyüyebiliyor dedi. Aranızda böyle bişey yaşayan var mı bilgisi olan yazabilir mi?