Yagmurerol oooo bunlar iyi gunlerin diyorlar mi 😂 ben hic takmiyorum 3 ayda 1 kilo almisim ooo sen 15 kiloyla tamamlarsin diyorlar sanki gece gunduz benimleler agzim hic durmuyor da bos bos konusuyorlar. Kriz sebebi millet yaa agizlari cok bos sirf konusmak icin konusuyorlar. Sanki onlara dert olacak aldigimiz kilo. Yine biz kilo vermeye cabaliyacaz allah yavrularimiza saglik versin de gerisi onemli degil ben he hee evet haklisin diyorum kesin oyle olacam.bende diyorum agizlarina laf vermiyorum ama kendi bildigimi okuyorum kusura bakmasinlar. Hic kimseyo cekemem hamileyim ben hamile 😂😂😂 hormonlarm tavan zaten 😂