Yagmurerol ben yaşadım sen de yaşa kafasında herkes, kendileri çok kilo almışsa hamilelikleri sıkıntılı geçmişse herkesin öyle olmasını bekliyorlar, belki de içten içe istiyorlar, insan bunu hissedince sinir oluyor gerçekten ama hiç takmayın onlara inat gezebildiğiniz son ana kadar gezin, tabiki beslenmenize dikkat ederek çok fazla kilo almamaya çalışın ben öyle yaptım,onlara verilebilecek en güzel cevap bu bence 😀