Asi_07 Hnmli yakınlaştırıp bakınca çok silik çizgi gördüm ama çok net değil gününüz geçmedi henüz sanırım
Ftma_58 Hnmli benimde geçen ay böyle çıkmıştı hemde birden fazla yapmıştım test çok ümitlenmiştim ama kan verdiğimde negatif çıkmıştı hevesinizi kırmak istemem ama adetinize varsa daha beklemenizi tavsiye ederim 🥺
Hnmli Aslaninannesi_ suan yapsam çıkar mı gün içinde sizce ? Sıvı alımı önemli mi onu da bilmiyorum ama
october Hnmli bir iki saat sıvıyı kes varsa her türlü çıkar. benim iki gebelik de regle dört beş gün kala akşam idrarıyla yaptıgım testlerde çıkmıştı varsa çıkıyor
Aslaninannesi_ Hnmli benim 2 gün gecikmem vardı artimed negatif verdi ama o test güvenilmez bir testmiş zaten prodoctor aldım o silikte olsa pozitif çıkarı testi yaptığımda akşama doğruydu 5 falandı