Duru_su12 Kızlar ben bebeğime 4 kapaklı dolap alacağım sizce şifonyere gerek var mı odam dar aşırı eşya doldurmak istemiyorum. Önceden alan deneyimleyen fikrini sunabilir mi?
Gamzeacis Duru_su12 4 kapaklı alacaksanız gerek yok ben şifonyerin alt çekmecesine bez ıslak mendil koydum orta katına zıbınları daha düzenli duruyor
Duru_su12 couleurcerise peki kaçıncı haftamdan sonra alayım birde hazırlamak gerek bebeğin eşyalarını
couleurcerise Ben 31.haftadayım dolabını beşiğini kurduk kıyafetlerini içine koydum sadece yıkayıp ütülemesi kaldı onu daha yapmayacağım 3-4 hafta sonra hallederim diye düşünüyorum.
Gamzeacis Son haftalar zor geçebiliyor ben 32de hastane çantasını hazırlamaya başlamıştım bir de eksikler çıkıyor
rumeysa_1c ben simdilik dolap aldım ilerleyen zamanlarda duruma göre bakicam şuan için gerek yok bence benim dolabım 3 kapakli