Kızlar adet 2. Gününde hormon testi verdim. Mart ayında kimyasal gebelik geçirmiştim 9 ay oldu korunmuyoruz hala gebe kalamadım bizde gerekli testleri yaptırmaya karar verdik eşimle. bugün hormon sonuçlarım çıkmış nisan ayıyla kıyaslama yaptım biraz yükselmişler, bilenler yorumlayabilirmi?

