Emellll67 Kizlar amaliyatimi.oldum evde yatiyorum kendimi hiç iyi hessetmiyorum çok üzüluyorum birbirimize teselli verelim umut olalim herkes amaliyat olduktan sonra neler yaşadi anlatsin
Htctsbk Emellll67 allah yardımcın olsun canım moral bozukluğu oluyor ama takmamaya çalış herşey daha güzel olucak de yoksa düşünmekten kötü oluyoruz