Busee03 Merhaba bebek bezi konusunda çok kararsızım prima aşırı pahalı onun yerine daha uygun fiyatlı bez düşünüyorum sleepy natural ve molfix arasında kaldım sizin düşüncelerinizi öğrenebilir miyim 🙏
Ezgi1707 Busee03 ben sleppy den hiç memnun kalmadim ilk cocugumda genellikle molfix kullandım memnundum buyudukten sonra primaya gectim 2. Hamileligim şuan molfix alicam