Mucizeler_benimle Bugün transferimin 3. Günü . Yerleşmeyi hissetmem gerekiyor mu ? Ağrı sızı kıpırtı vs gibi ? Ya da siz ilk 10 günde neler hissettiniz ? Bol yatışlı günlerden herkese selamlar 😊💛
sedamusa Mucizeler_benimle arada kasık ağrım olmuştu bide göğüs hassasiyetim oldu 5. günden itibaren erken gebelik testinde silik çizgi gördüm 4. denemem de şükürler olsun 12+4 haftalık hamileyim darısı size olsun inşallah Rabbim kucaklarımızı doldursun 🤲🏼
busrasya Mucizeler_benimle 7. Haftaya kadar hiçbir belirtim olmadı sadece göğüs hassasiyetim oldu o bende adet öncesi de olur yani aaa bunadet değil gebelik belirtisi diyebileceğim en ufak belirti yoktu kasıkta hafif batma bile yaşamadım tüm belirtiler 7. Hafta başladı bende
Mucizeler_benimle sedamusa Amin Amin Amin 🤲🏻 Maşallah sağlıkla kucağınıza alın inşallah size de 🤲🏻🥰 Benim de arada kasıkta cız ediyor acaba yerleşiyor mu diye meraktayım . Göğüs ve ten hassasiyeti en üst seviyede . İnşallah güzel sonuç görelim biz de 🤲🏻
Mucizeler_benimle busrasya Anladım. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah siz de 😊 Belirti olmama ihtimali de rahatlattı beni sağolun :)