Kızlar 28+4teyim adet ağrısı gibi arada ağrılarım oluyor bu normal mi acaba belim de ağrıyor adet dönemindeki ağrının aynısı ama tabi şiddetli değil normal mi bu acaba. 3 4 gün önce de gece oldu bugün de oldu tedirgin oldum birde ilk gebelik biraz da belki tecrübesizlikten bu tedirginlik