Gebelikseruvenim benim de ozellikle 10 ve 11. Haftada yogundu karnimda surekli sislik hissediyordum.
Suan 13. Hafta yeni yeni geciyor. Sanirim ona cok fazla yapilacak bir sey olmuyor. Muhtemel onerilecek seyleri yazmissiniz, bol sivi tuketmek gibi. Bir riskiniz yoksa doktorunuzada danisip belki biraz yuruyup hareket ederseniz bana iyi gelmisti.