Aslında eşim diretmiyor ille olsun diye hakkını yemeym😅 Dedesinin 1oglu var onunda çocuğu olmamış. Bizden başka ismini koyacak kimse yok eşim sadece söyledi ama son kararı sen ver ne istersen o olsun dedi. Ben vicdan yapıyorum yaa😅 kıyamıyorum biliyorum ki içten içe onlarda bekliyorlar. Bide dedesini gerçekten çok seviyorm kıymetli benim için kendi dedem gibi.
Kafam çok karışık sonuç olarak😁