Kubra_dara34 Merhaba bayanlar Dün hamile olduğumu öğrendim çok mutluyum folik asit aldım c vitamini de kullanmak istiyorum önerebileceğiniz marka var mı
obli Kubra_dara34 doktorunuza sormadan kullanmayın özellikle ilk 3 ay çok önemli. Sadece folik asit kullanılıyor genelde.
Ftmnnr Kubra_dara34 bence doğal yoldan almayı deneyebilirsin organik meyve sebzeler ilaçlardan daha iyidir hemde sağlıklı bir yol izletir
Kubra_dara34 Zeyn2203 Allah razı olsun teşekkür ederim bta baktırmadım randavu aldım iki test yaptım çıktı ikinci gebelik🌸
Papatyael47 Kubra_dara34 benimde ikinci gebeliğim ve hamile kalır kalmaz sağ göğsümde bi küçülme oldu ya nedenini bilen varmı bu arada bebek emziriyorum
N135A Kubra_dara34 ilk haftalarda vitamın kullanman biraz sakıncalı degilmi benım doktorum sakıncalı demişti folık asit hepsını karşılıyor demıstı
hamcokelek33 Kubra_dara34 hayırlı olsun 💖 ama doktorunuz önerse daha doğru olur. Yine de bol bol portakal mandalina yiyin hazır mevsimi iken en sağlıklısı 💖💖💖