tupbebekannesi522 merhaba muska yaptirisiniz eğer bebeğe doğar doğmaz muskayi takmanız gerekiyormuş bir komşumuz var 2 tane bebeğini kaybetti doğduktan sonra, karnında bebekleri de öldü kadında sübyan varmış sübyan genellikle erkek bebekleri sevmezmis ve anneden bebeğe geçiyormuş bu nedenle doğar doğmaz muskayi bebeğe hemen takmak gerekiyormuş