Havasahin hiç endişe etme ben de senin gibiydim başlarda çok hissediyordum 23. Haftalarda çok çok az hissetmeye başlamıştım. Koşa koşa doktoruma gittim bebeğim gayet iyiydi sorun görmedi, bu haftalarda normal olduğunu söyledi. 24. Haftada yine çok hareketlendi sonra 25. Haftanın sonlarına doğru yine duruldu, tekrar doktora gittim çok şükür yine bir sorun görmedi, 28-29 dan önce düzenli hissedemezsin bazen hisseder bazen hissetmezsin normal dedi 🐰