LeylaGurbuz Kızlar dün regl olmam gerekiyordu ama olmadım bugünde bişey yok kaset testi ne zaman yapmalıyım yada kan versem hemen sonuç alabilir miyim
hamcokelek33 Valla benim reglim çok düzenliydi adetim 1 gün gecikti ,eczanedeki en ucuz kaset testi aldım direk pozitif çıktı. Aynı gün beta verdim 700lerde çıkmıştı
LeylaGurbuz hamcokelek33 benimki bir yada 2 gün değişiyor reglim bende diyorum yarın gidip kan vereyim zaten çıkar varsa da yoksa da
hamcokelek33 LeylaGurbuz bence de en garantisi kan vermek. Kesinlikle çıkar kanda. İnşallah gönlünüzdeki gibi olsun her şey🩷
Merve_cetiner LeylaGurbuz gönlündeki hayırlın olsun inşallah 🌸 sonucuda buraya yazarım ısın çok merak ediyorum test sonuçlarını falan😂