Bende asker eşiyim çok gurur verici bşy ama çok arıyo özlüyo insan hele ki şu zamanlarda herşeyini onunla paylaşmak istiyo bn hamileliğimin ilk zamanlarında çok zor günler geçirdim eşim Ağrı’da görevdeydi buradaki herkesi o kadar iyi anlıyorum ki inşallah herkes sevdiğine sagsaglim kavuşur rabbim yokluklarını göstermesin çocuklarımızı onlarsız bırakmasın çünkü babasız olmak ne demek iyi bilirim 😞 hepimiz birer melek büyütüyoruz içimizde rabbim dualarımızı geri çevirmez birbirimiz ve eşlerimiz için dua edelim 🙏