YyyyYasemin perinatoloji takipliyim. Haftada 2 kere gidiyorum randevusuz alıyor(genelde kontrol sürecinde oluyorum zaten) ama geçen randevu almadan öğleden sonra gitmiştim resmen hastanenin çıkış saatinde anca bitti işim. Araya randevulular geldiği için sürekli onları beklemek zorunda kalıyorsunuz