Brgmde Kızlar yeni fitil bitirdim zaten ve toz antibiyotik de kullandım idrarım da temiz cıktı ama vajinalden bahsediyorum kaşıntı vs yok ama sarı akntım geliyor fitil biteli daha 1 hafta olyor
Aleyysss000 Hayır değil hamileliğin başından beri var ve hiç enfeksiyonum olmadı benim ama bazende düşünüyorum acaba damla damla idrar mi kaçırıyorum ki sarı diye