O senin hamileliğini nasıl geçirdiğinle alakalı olur canım. Risklidir, sürekli ağrılarin bulantın vardır o zaman calisamazsin ama rahattır gebeliğin calisirsin. Mesela ben çalışmadım ama arkadaşım son aya kadar çalıştı.tur Rehberi kendisi sürekli otobüste otellerde geçti hamileliği bir sorun olmadı çok şükür. Ama ben pert oldum ☺️