BenimBalBidigim Benim kızımda o zamanlarda hastalandığında genzi doluyordu fokor fokur kaynıyordu reamen ben hep emzirdiğimde o geçiyordu bir daha olduğunda bir daha emziriyordum bebeğiniz henüz çok küçük siz kendinizs iyi bakın ki sütünüz bol olsun bebeğiniz içain iyileşsin sarımsak yemeği ihmal etmeyin direk süte geçiyor bebeği iyileştiriyor.