Kdrbsr bende izmitteyim bi boka yaramıyorlar bazen beynimde alevler çıkıp gidiyorum eve dün mesela doktora gittim bana diyor doktorum kimse ona git histeroskopi olmuştum iki ay önce polip aldırdım dört gündür aşırı ağrılarım var ve bakmadı bi daha ne şehir hastanesi nede devlet hastanesi özele gideceğim artık