Benimminikim Kızlar bu ikinci gebeliğim göğüs ucumda pütür pütür bı şeyler var ve kuru 23+5 olduk karnıma kullandığım yağdan yapıyorum yumuşasın diye ama sonra tekrar kuru oluyor o pütürcukler ne yapmak gerek
Feyzanurguc Benimminikim göğüs ucumda değil ama göğüs etrafındaki kahverengi alanda var böyle içleri beyaz beyaz oluyor doktorum süt incisi gibi bişey olabilir demişti sıkmazsan sorun olmaz diye de belirtti benimde 2. Gebeliğim ilkinde böyle birşey olmamıştı
Benimminikim Feyzanurguc benimki tam ucunda ilk doğumdan sonra sütümü sagidigimda oralardan çıkıyordu süt bu kadar tıkalı gibi kuru olması normal midir bilemedim hiç sıkmıyorum
cauuv1 Feyzanurguc şuan hamile degilim ama planlıyoruz istiyoruz. Bu bahsettiginiz sey bende de yeni cıktı gebe olabilir miyim ki ? Yoksa hamileligin ileriki haftalarında mı cıkar
Feyzanurguc Benimminikim göğüs ucunuzdaysq süt kanallarında gelişen süt sızıntı şeklimde akıyor o da kuruyor olabilir ellememekte fayda var tabiki doktorunuza da sorarsınız zaten
Benimminikim Feyzanurguc ilk gebeligimde süt çıkan yerler kuru kuru simdi hiç sıkmadım ellemeye bile korkuyorum acısı yok hiç ıslak görmedim camasirmi
Feyzanurguc cauuv1 hamileliğin başından beri var ama ilkinde yoktu herkeste oluyor mu bilmiyorum canım
Papatyael47 Yeni hamileyim ve hamile kalır kalmaz sağ göğüsüm çok küçüldü bide bebek emziriyorum da nedenini bilen varsa söyleyebilirler mi