Aysolak Maviss718 Valla hiç bilmiyorum herkes çok şey söylüyor da hangisi doğru kimbilir bizde de ye ekşiyi doğur ayşeyi ye tatlıyı doğur hakkıyı derler 😁 ama et konusunda bir bilgim yok😅
Melike1001 Aysolak sadece bir gece rüyamda gördüm ve kokusu burnumda uyandım köfte ekmek 😁😁😁 yedim geçti ve anlamsızca ki ben çok ekşi sevmem ekşi şeyler yedim ve nasipse kızım olacak 19+5 iz
Fundaaaaa Aysolak evet sonra bir daha ben birşey aşerdim diyemedim canım istedi diyorum sadece 😂 erik çarpanlarıma ayırmıştı resmen beni