Elvygt56 nurmltli61 dert etmeyin benim ilk gebeligimde çıkmamıştı çok güzeldi ikiinci gebeligim baya bı çıktı aynadan bakinca halime agliyorum insAllah gider bu kilolarım 😏
Yayar nurmltli61 bazı. Karın karnı geniş olduğu için pek çıkmaz. Eltimin karnı çok genişi hiç karnı yoktu benimse baya vardı 20 haftalık ken çıkmaya başladı
Elvygt56 nurmltli61 haklisin ilkin heyecanı bambaşka ama 9.ayda belli olur olmasada yapacak biseyyok sağlıklı olsunlarda 😊
Dilamser nurmltli61 benim 19 +5 benim belli oluyor zayffim uzunumda sadece 1 kilo aldım bulantılarım devam ediyor biraz kilosu olanlar daha geç çıkıyor ilk gebeliklerde geç çıkıyor ilk olan bebegim 7 den sonra belli oldu
myangelson nurmltli61 ne kadar geç çıkarsa o kadar iyi boşver 😅 kisitlanma oluyor çok 🥲 benim 16 dan sonra çıkmaya başladı 🙈 ilk bebeğimde 20 den sonra çıkmıştı bu bebiste erken çıktı
Elis27 nurmltli61 20 haftaligim baya belirgin büyük karnım var kilo alınca doğrudan göbekten alan birisiyim iç.karnim da dar sanırım ama bide birinci gebeliklerde geç çıkar bu arada detaylı ug yaptırdınız mi veya yaptıracak mısınız
Sevincblbl Elis27 siz detaylıya girdiniz mi bizim haftaya perşembe, birde hareketlerini hissediyor musunuz düzenli mi hissediyorsunuz hissediyorsanız her gün mü yani