aylaamomm sevimmm16 sadece doğum 45 diye biliyorım pakette 60 bindi en son hangi doktora gidiyorsunuz orda
tazebiirannee sevimmm16 ben sadece fiyat almak için geçen ay aramıştım paket fiyatı 65 bindi size 60 olur demişlerdi ne alakaysa 😄 ama bu bebek çetesinin hep medical parkta olduklarını öğrenince direk sildim o hastaneyi
queenanne1 sevimmm16 ben emine emsal hanıma gidiyorum siz memnun musunuz doktorunuzdan bütün testleri vs istiyor mu
sevimmm16 tazebiirannee açıkcası ben doktorumdan çok memnunum hiç bi zaman gözümü korkutmadı ağrım sancım olduğunda bebeğimin sağlığı konusunda
Melamial tazebiirannee Bebek çetesi olmalarına gerek yok yenidoğan küvez ücretini ilk 28 gün biz karşılıyoruz diyor sanki devlet karşılamıyor 😁
sevimmm16 queenanne1 7 aydan beri gidiyorum memnunum gerekli olan testler doğum pakedim içersinde var yaptım şeker yüklemesi değilde açlık tokluk baktı onda riskli çıkmadığı için yüklemeye gerek duymadı yaşımın genç ve zayıf olmam nedeniyle
tazebiirannee Melamial valla ben ilk doğumumu medicana da yapmıştım yine orda yapıcam medical parka pek güvenmiyorum açıkcası 🫠
Busraaaaaaaa16 Bende Medical parka gidiyorum doktorumdan memnunum yani şuan şu durumda mecbur güvenmek zorundayım çok az bi zaman kaldı doğuma artık kime güveneceğimizi şaşırdık
Busraaaaaaaa16 sevimmm16 çağdaş Özdemir’e gidiyorum benim sağlık sorunlarımdan dolayı sezeryan olucak