Htccndn evet besleme saati olarak uyanık kaldığı saati de hesaba katacaksınız, yani önemli olan bebeğin uyuduğu saat değil, beslendiği saat. hiç uyumayadabilir, benim bebeğim üç aya kadar gece uykusu yoktu, akşam üstü 4 gibi gaz sancısı başlıyor, sabah 5′e kadar hiç uyumadığı oluyordu, ama elbette uyumadı diye beslememezlik yapmıyordum, saatinde veriyordum mamasını. Ama iki aylık bebek için, bizim doktorumuzun söylediği artık beslemek için uyandırma acıkirsa kendi kalkar yalnız beş saati geçmesin, beş saati geçerse şekeri düşer zararlı diyordu. Beş saati ise yemeğini yediği saatten başlatarak satıyoruz, yani 1 de yemek yiyip 2′de 3′te de uyusa en geç 6′da beslemek lazim