busra05_ Hanımlar 15 haftalık gebeyım her akşam eşimle cips yıyoruz evet zararlı ama tutamıyorumfa kendımı
bengonca busra05_ bacım sen tutamıyorsan biz ne yapalım gelip önünden tabağı mı alalım 😂😂 afiyet şifa olsun
Baby_B busra05_ her aksam yemeyin bende ayda 1 yiyorum Size kilo aldirir ve gereksiz yağ..Zararli Patlamis misir yapip yiyebilirsiniz ya da kuruyemjs
Mavili1480 busra05_ Bende daha 8 haftalık hamileyim canım tuzlu tuzlu baharatlı şeyler çekiyor her gün yememeye çalışıyorum normalde yemezdim bile hamilelikte bana bir şeyler oldu 😂
bengonca busra05_ ben normaldede çok aramam cipsi yıllarca yemesem aklıma gelmez ama sen yiyorsan sen bilirsin ne diyim 🌸🌸🤗🤗
selenaydumann 30 haftalık hamileyim bende cips çikolata vs çok yedim bi zararını görmedim bebeğim haftasıyla uyumlu gidiyor gelişiminde bi sıkıntı olmadı tabiki yemesek daha iyi
dilaracandann Ben de cips çok seviyorum haftada bir iki yiyorum 39. Haftadayım çok şükür gelişiminde bir problemimiz yok aşırıya kaçmadığımız sürece sorun olmaz yalnızca biz kilo alıyoruz işte 😂
busra05_ dilaracandann maşallah saglıkla alın kucagınıza🌸🩷 bende her gun eşimle akşamları yerız ama bugun vıcdan yaptımda🥹🫠
Aslaninannesi_ Her akşam tabikide zararlı içindeki yağlardan tutun baharatına kadar haftada 1 çok az yiyorum
Beyzanur3 busra05_ valla bende ilk gebeliğimde yiyordum ama bu gebeliğimde kokusu bile midemi bulandırıyo😅
hllaltas25 busra05_ her akşam yememeye çalışın ya gerçi hiç yememek lazım ama ben iki haftada bir yoğurt sosu yapıp götürüyorum canım çekiyor 🤣