Kızlar merhabalar adetime 7 gün varken kan tahlili verdim şüphelerim olduğu için beta hcg 1.31 çıktı ilk defa böyle çıktı 5 altı negatif biliyorum ama erken yaptığım için mi yüksek çıkmadı emin olamadım böyle bi durum yaşayan sonucu pozitif olan var mı aceba ?