Sumeyye7322 Kızlar merhaba hamileyken nabzım sürekli 100-120 gece uyurken bile bu şekildeydi şimdi doğum yaptım nabzım geceleri dinlenirken 60 -59 oluyo gün içinde 70-75 şaşırıyorum bu kadar hızlıyken nasıl şimdi bu kadar değişti normal mi ? Yaşayan vat mı ??
fairytale_ Sumeyye7322 hamileyken yukselmesi nirmal canim benimde suan yuksek ve doktorum hamilelikten kaynakli dedi
Anneolmak__ Sumeyye7322 normal bir yetişkinin nabzı 70-100 arasında olmalı. Hamilelerde 90-100-120 normal. Tabiki sürekli olan bişey olunca insanı yoruyor bende yaşıyorum bazen.
Sumeyye7322 Anneolmak__ benim susn 60-65 hep böle hayatım boyu hep 90 lardaydı suan böle olunca şaşırıyorum bende bi problem mi var diye korkuyorum lohusalık sendromu basıyo resmen
Anneolmak__ Sumeyye7322 sakın olmakta fayda var içiniz rahatlamsi adına doktorunuza danışın derim. Lohusalıkta kafaya takılır her şey çok normal. Tek sorununuz bu olsun yahu :) inşaallah hiç olmaz da