37+1 haftalığım arkadaşlar kasıklarım öyle bir ağrıyor ki nefes alsam ağrıyor yatakta asla dönemiyorum bacağımı kaldıramıyorum yatınca daha kötü oluyor yürürken çok zorlanıyorum ben böyle kasik ağrısı görmedim sebebi nedir başına gelen var mı acaba …