Guzelanne56 Iraz ben botu bershkadan almıştım zaten ihtıyacım vardı, elbısede mıllada güzel elbiseler var fıyatları da yüksek degıl bakabılırsın cesıtlılık çok
Mehmeteren-ve-defneninannesi Iraz ben de istiyorum son haftalara doğru foto çekinip hatıra kalsın istiyorum