Merhaba arkadaşlar ben pazartesi günü doktoruma kontrole gittim ve 10 gün içinde şeker yüklemesi içib randevu almamı söyledi doktor
Yarın şeker yüklemesine gideceğim kontrol randevım olduğu için doktora muayene parası ödemeyeceğim fakat şeker yüklemesi için ayrı para verecek miyim