Sevimdk imkanın varsa tabi ki özel, şahsi adıma devlet hastanelerinden nefret ediyorum, ilgi sıfır, özel hastane, özel doktor, davranışları her şey ona göre oluyor, devlette danışmanlar bile burnundan kıl aldırmıyor. Ben özel kliniğe gidiyorum, özelde doğum yaptım daha önce şimdi de yine hamileyim, yine aynı doktora gidiyorum, bugün devlet hastanesine raporlu ilaç için gittim, resmen rezillik, doktorun kendisi yok, asistanlar desen lay lay lom, eşimi içeri almadıkları gibi terslediler, muayene de doğru düzgün cevap vermediler, doğumu düşünmek bile istemiyorum.