beta 2 günde bir 2 katına yada %60 ına kadar artmazsa sağlıksız oluyor bildiğim kadarıyla kimyasalda çok yükselmeden düşüşe geçiyor, dış gebelikte yükseliyor ama kese rahimde değil tüplerde oluşuyor. ben kimyasaldan hemen sonra ki ay hamileydim doğurmak üzereyim