mikelenjeloA 24.haftadayım karnım çok kaşınıyor, sizde kaşıntı oldumu? Olduysa kaçıncı haftadaydı?nasıl geçer deli oldum 😩😩
Fatmaacylnn mikelenjeloA büyük ihtimalle karnınız büyüdüğü için kaşınıyor kaşıdıkça da çatlaklar oluyor kaşımamaya özen gösterin biliyorum çok zor ama çatlak oldukça da insan kötü oluyor bol bol krem sürün birde rahat bol olan kıyafet giyin özellikle bel kısmı sıkmasın ben böyle rahatlıyorum birde siz deneyin inşallah faydası olur 💕
Bahar1205 mikelenjeloA Şuan 26. Haftadayim geçen hafta aşırı derecede bi kaşındım oldu kızarıklık falan oldu bende soğuk suyla falan yıkardım anca o şekilde rahatliyordum yaklaşık 1 hafta sürdü simdi sorun yok.
4oglanannesi mikelenjeloA benim hala kaşınıyor canim.hatta karnım bacaklarim yaralar falanda oldu neden bilemiyorum doktorumqda sormadım.37.haftadayim.sormam lazimmi qcaaba hafTya dogum var.
cansugunes0210 Valla ben 27 haftalık oldum aralıklarla kaşınıyor bakım yagı kullanıyorum biraz azalıyor geçiyor sonra yine böyle böyle idare edecegim artık
Fatmaacylnn mikelenjeloA rica ederim 🥰 krem gelene kadar zeytin yağı, badem yağı, vazelin falan kullanabilrisiniz doktorum bana bunları önermişti💕