Nazo77 Benim çok çabuk geçti diyebilirim.Zaten 16ncı haftada test yaptım.Rahatsız olduğumu kilodan dolayı adet olmadığımı düşünüyordum.Ve şuan 35nci haftadayım.Zaman nasıl geçti inanamıyorum.Var mı benim gibi olan😅Bana kalsa 41den önce doğurmam ama tabiki hayırlısı sağlıkla olsun.Biri bana artık zamanın duracağını söylesin lütfen…🤭
AnayimBenAna_ Nazo77 oy maşallah yarısına gelince test yapmışsın nerdeyse 😂 ben öğrendiğimde beta 68 di 😂
merylii_ Nazo77 durmuycak üzgünüm 🥲 hele doğumdan sonra öyle hızlı büyüyor ki aklın şaşar, geçen sene bu zamanlar büyüyen göbüşümün resmini çekiyordum şimdi kucağımda oğlumla çekiniyorum, zaman çok hızlı geçiyor ve ben tutamıyorum 🥲
Nazo77 Gamzeacis Geçmesin 😅 iki haftadır haftada bir gidiyorum nst için eşim dün diyor üç gün önce gitmemiş mıydın dedim bir hafta oldu🤭
isiksinem45 Nazo77 Banada Zaman çok çabuk geçti ben ne ara evlendim ne ara hamile kaldım şuan 31+4 haftalıgiz erkek bebek bekliyoruz hayırlısı ile zaman şu misali akıp gidiyor hepimizin bebekleri sağlıkla gelsin inşallah 🤗
Nazo77 isiksinem45 Benimde oğlum olacak kızlar daha sıkıntılı oluyor sanki hamilelikte onun için mi hemen geçti bizim 😅
senem-yabaci 9 dan beri bulantılarım yok çok şükür. Ama o zamanlar kanamam başladı. Şu an leke şeklinde geliyor çok şükür bebiş sağlıklı. Cumartesi günü de belim tutuldu yeni düzeliyorum 😂 umarım artık bir sıkıntı yaşamam.
isiksinem45 Nazo77 Bilmem valla ilk gebeliğim olduğu için zaman ya çok çabuk geçti yada bana öyle geldi