Hanımlar merhaba, 18 haftalık gebeyim, yaklaşık üç hafta önce grip oldum ilaç kullanamadığım için çok ağır atlattım ve dahada iyileşemedim, bugün göğüs polikliniğine gittim öksürük ve nefes alamadığım için , doktor gebelikten dolayı astım oluşmuş dedi ve gebelere uygun astım ilacı verdi fakat ben korkuyorum bebeğe zarar verir diye kullanmayayım diyorum. İlacın adı budenosin discair , aranızda aynı sıkıntıyı yaşayan veya bu ilacı kullanan var mı