BUSRAMSAMETM 34+6 sola yat diyorlar ama ben sağa yatanlardanım çünkü daha rahat ve normalde de çocukluğumdan belli sağ tarafa yatan bi insanım . Gece idrar sorunum bi kere o da pek etkilemiyor . Ama dönerken denememek ve uyanmak biraz etkiliyor . 2 gecedir bel ağrısı olmaya başladı . Normalde de fıtık var ama bu haftaya kadar sorun olmamıştı . Ama şimdilik aman aman zor durumda değilim şükür. Gün içinde ki kasılmalar hem endişelendiriyor hem yoruyor